پنکک و کاربرد آن در میکاپ
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
اکثر اشخاص در گیر اشتباهات پوستی مثل جوش، آکنه،لک و … می باشند و گونه ها و بازیگرانی که حسرت پوست صاف و یکدستشان را هم می خورید مبتلا این ایرادات میگردند( اما خیر اندازه ما!) البته با استعمال از یک آرایش و پیرایش صحیح می اقتدار این اشتباهات پوستی را مخفی کرد. اما در غایت می بایست در‌پی معالجه این ایرادات باشید و ببنید از کجا نشات گرفته اند. در‌این بخش از آرایش و پیرایش چهره سیترین به سوال پنکک چه می‌باشد و چه کاربردی دارااست جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

پنکک و کاربرد آن در میکاپ
مهم‌ترین مرحله از هر جور آرایشی پوشاندن اثر گذار نواقص پوستی میباشد. به گونه ای که سطح پوست تماما یک دست و یک رنگ به لحاظ رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر ها انجام می‌دهند. کرم پودر با ساخت یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یک دست و خوشگل خیس به پوست میدهد و جلوه ای نو و با تازگی به آن میبخشد.


پنکک چه چیزی است و چه کاربردی داراست؟

ولی کرم پودر فقط پوشش یکپارچه کننده برای پوست وجود ندارد. برای پوست حساس به دور دیده از کانسیلر که یکی از دیگر از تولیدها پوشاننده میباشد به کار گیری می‌گردد. کانسیلر مانند کرم پودر میباشد البته ساختاری سبک تری داراست. به همین برهان میباشد که برای استعمال در نواحی حریم دیده مطلوب خیس میباشد. کانسیلر چروک های ریز و تیرگی بدور دیده را به خیر می پوشاند و سبب ساز یکپارچه شدن پوست این حیطه با پوست رخ میگردد.

اهمیت تثبت کننده های آرایشی یا این که پنکک
خوشگل سازی و یک پارچه کردن پوست رخ هر چقدر هم که خوب و اصولی انجام یافته باشد گشوده هم ممکن میباشد در هنگام قرار تصاحب کردن در قوانینی یگانه مانند حضور در فضایی گرم و مرطوب یا این که تعریق، از در میان رفته یا این که صورت اول خویش را از دست بدهد. در حالی که یک آرایش و پیرایش خوب وقتی با ارزش خواهد بود که مدتی طولانی به صورت نخستین خویش باقی بماند.

حتی چنانچه حالت محیطی هم به طور کامل بر وفق منظور باشد گشوده هم گذر دوره قادر است روی آرایش و پیرایش تاثیر گذار باشد. زیرا سطح پوست دائما در درحال حاضر تغییر‌و تحول و تحولاتی مانند تعریق، بیرون شدن چربی و آلودگی های دیگر از منافذ پوست و در کل تنفس پوستی میباشد.

در چنین قوانینی که ممکن میباشد سطح کیفیت آرایش و پیرایش فیس ذیل بیاید، ثبت کننده های آرایش و پیرایش اهمیت خویش را نشان می‌دهند. ثبت کننده های پیرایش همان گونه که از اسم آن ها معلوم میباشد برای بالا بردن ماندگاری آرایش و پیرایش آیتم به کارگیری قرار میگیرند و خویش نیز تحت عنوان یک پوشش دهنده قابل به کار گیری میباشند. هر چه یک آرایش و پیرایش سنگین خیس و زمانبرتر باشد نقش ثبت کننده ها بیش تر اهمیت پیدا می‌نماید. البته در قوانینی مانند فصل گرم فصل تابستان اهمیت یک ثبت کننده دیگر رابطه چندانی با سنگینی یا این که سبکی آرایش و پیرایش ندارد و در پیرایش های روزمره هم می بایست از یک ثبت کننده بهره مند شد.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: